دانشجویان رشته فناوری اطلاعات

دانشجویان رشته فناوری اطلاعات

مختص دانشجویان مؤسسه آموزش عالی آزاد فناوری اطلاعات امیر کبیر
دانشجویان رشته فناوری اطلاعات

دانشجویان رشته فناوری اطلاعات

مختص دانشجویان مؤسسه آموزش عالی آزاد فناوری اطلاعات امیر کبیر

خلاصه جزوه اقتصاد کلان (استاد برخورداری)


ضمن عرض سلام خدمت دوستان و دانشجویان عزیز
خلاصه جزوه اقتصاد کلان (استاد برخورداری) را جهت بهره برداری می توانید از لینک زیر دریافت نمایید


برای دانلود روی شکل زیر کلیک بفرمایید

نظرات 1 + ارسال نظر
negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد